برگزاری مجمع عمومی کانون استان‌ سیستان و بلوچستان طلاب جامعه الزهرا

کانون طلاب استان سیستان و بلوچستان (2)

مجمع عمومی کانون استان‌ سیستان و بلوچستان طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار و اعضا ی شورای مرکزی انتخاب شدند.

 

به گزارش روابط عمومی، همزمان با هفته ولایت، سیزدهمین کانون استانی طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام با برگزاری مجمع عمومی در استان سیستان و بلوچستان و مشخص شدن اعضای شورای مرکزی تشکیل شد.

در جلسه مجمع عمومی حجت الاسلام والمسلمین مرتضی عرب خالص مدیر حوزه علمیه خواهران استان سیستان و بلوچستان با قدردانی از جامعه الزهرا علیهاالسلام به خاطر راه اندازی کانون های استانی به مشکلات فرهنگی شهرهای مختلف استان اشاره کرد و گفت: طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام دارای ظرفیت های فرهنگی بالایی هستند که در صورت آموزش، توانمندسازی و ارتقای سطح مهارتی آنها می توانند منشاء خدمات بزرگ فرهنگی و تبلیغی در استان شوند.

وی نسبت به همکاری در برگزاری کارگاه ها  و دوره های آموزشی و ایجاد زمینه برای تدریس طلاب واجد شرایط در حوزه های علمیه قول مساعد داد.

در این جلسه خانم داوود الموسوی مدیرکل فرهنگی در سخنانی به ضرورت تشکیل کانون های استانی با هدف ساماندهی، ارتقاء و توانمندسازی طلاب در زمینه های مختلف اشاره کرد و گفت:  دانش آموختگان و طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام از ظرفیت های بسیار خوب فرهنگی تبلیغی در کل کشور به ویژه استان سیستان و بلوچستان هستند.

در ادامه نکات کلی اساسنامه کانون های استانی توسط خانم موحدی کارشناس مسئول اداره انجمن ها و تشکل ها بازخوانی و شرایط تشکیل گروه و انجام فعالیت های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی از سوی طلاب در کانون تشریح شد.

دیدار با حجت الاسلام والمسلمین محامی، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه شهر زاهدان از دیگر برنامه های گروه اعزامی جامعه الزهرا علیهاالسلام به زاهدان بود. در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین محامی با استقبال از طرح فعالیت های فرهنگی تبلیغی مشترک اظهار داشت: فعالیت های فرهنگی باید به صورت منسجم و با برنامه ریزی مناسب صورت بگیرد تا اثربخشی مطلوبی داشته باشد.

توانمندسازی طلاب و مبلغان در زمینه پاسخ به شبهات، افزایش مهارت ارتباطی  طلاب، تقویت و به روز رسانی طلاب و مبلغین از لحاظ دانشی، معارفی و مهارتی، مدیریت و راهبری طلاب و سازماندهی بین طلاب برای انجام کارهای منسجم و تشکیلاتی بخشی از خواستا های نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان از کانون استانی طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام بود.

وی در پایان با اشاره به این که استان سیستان و بلوچستان از نظر وسعت بسیار پهناور است، خاطرنشان کرد: تنوع اقوام و مذاهب و گستردگی جغرافیایی، کار فرهنگی زیادی در این استان می طلبد و طلاب خواهر می توانند در این زمینه فعالیت های فراوانی انجام دهند که در این راستا از هیچ گونه حمایت و پشتیبانی دریغ نخواهیم کرد.

کانون طلاب استان سیستان و بلوچستان (1)

کانون طلاب استان سیستان و بلوچستان (3)

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱