شوق دیدار مبلغان جامعةالزهرا(س) با رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی/بخش دوم

پرچم دار جهاد تبیین در فضای مجازی باشیم/ لزوم برنامه ریزی صحیح در مسیر تبلیغ

دیدار با رهبر انقلاب 2

جمعی از مبلغان و طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از حس و حال خود برای دیدار با رهبر معظم انقلاب مدظله العالی سخن گفتند.

به گزارش روابط عمومی، جمعی از مبلغان و طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور همزمان با روز 21 تیر به دیدار رهبر معظم انقلاب مدظله العالی مشرف شدند.

هر طلبه‌ای با شور و شوقی وصف نشدنی آمده بود که ولیّ امرش را ببیند و چشمانش را منور به نور آقایش کند. بعضی‌ها شب نخوابیده بودند و می‌گفتند از شوقی که در دل دارند خواب به چشمانشان نیامده؛ بعضی‌ها هنوز باورشان نشده بود که به این توفیق دست پیدا کردند.

در چشمان این جمع شادی موج می‌زد، این بین چشمی که بارانی بود و زیر لب ذکر خدا را می‌گفت، گویا از خداوند تبارک تعالی تشکر می‌کرد، و خانم‌هایی با کودکان خردسال آمده بودند که به جهاد فرزندآوری لبیک بگویند و کودک خردسالشان را از همین کودکی با ولایت آشنا کنند.

زندگی کردن با ولایت، عاقبت بخیری در دنیا و آخرت است

خانم مهین وزیری استاد و مدرس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها  که در این جمع حضور داشت، گفت: احساسم را نمی‌توانم بیان کنم، همه چیز قابل گفتن نیست، همین قدر می‌توانم بگویم که قطعا یه جایی یه کار خیری کرده ام که خداوند متعال این دیدار را قسمت من کرده است.

این مدرس جامعه الزهرا اظهار داشت: امروز انتظار رهبر معظم انقلاب مدظله العالی از ما این است که از خط امام و شهدا منحرف نشویم، اهل بصیرت و پشتیبان ولایت باشیم.

وی بر لزوم فعالیت در عرصه جهادتبیین تأکید کرد و با بیان اینکه مدافع نظام جمهوری اسلامی و ولایت باشیم، گفت: از آقا می‌خواهم دعا کند با ولایت زندگی کنم و با ولایت از این دنیا بروم، عاقبت بخیری در دنیا و آخرت، زندگی کردن با ولایت است.

لزوم توجه به توصیه‌ها و نکات کلیدی رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در تبلیغ

خانم سمیرا کوثری، طلبه سطح۳ رشته فلسفه اسلامی و معاون فرهنگی حوزه علمیه فاطمه الزهرا علیهاالسلام در شهرستان بیجار استان کردستان با ابراز خرسندی جهت توفیق این دیدار، بیان داشت: با توجه به اینکه اکثر ما مبلغ و درحال تبلیغ هستیم، فکر می‌کنم که امروز حضرت آقا مسیر را برای ما بگشایند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه فاطمه الزهرا علیهاالسلام در شهرستان بیجار با اشاره به اینکه ما به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب حفظه الله نیازمندیم، افزود: انتظار حضرت آقا از ما این است که مسیر حرکت در تبلیغ دین و معارف اسلامی را ادامه دهیم و توانمان را بیشتر کنیم.

این دانش آموخته جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: ما موظف هستیم که نکات کلیدی را که حضرت آقا بیان می‌دارند، دریافت کرده و در عرصه تبلیغ به کار بگیریم.

وی بیان داشت: جز شرمندگی چیزی برای گفتن نداریم، از ایشان می‌خواهم که برای ما دعا کند تا عاقبت بخیر شویم. امیدواریم این دیدار، شوق و انرژی به ما بدهد که بتوانیم عقب افتادگی‌ها رو جبران کنیم و به آن نقطه ای که مورد نظر رهبر معظم انقلاب مدظله العالی هست، برسیم.

لزوم بصیرت و برنامه ریزی صحیح در مسیر عمل به وظایف حوزوی

خانم زهرا مرجایی مدرس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که برای دومین بار به دیدار رهبر معظم انقلاب مشرف شده، اظهار داشت: این دیدار برای بنده بسیار غیرمنتظره بود و امیدوارم که به صورت مکرر قسمت ما شود.

مدرس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب حفظه الله بر عملکرد حوزویان و حضورشان در جامعه تأکید دارند، یادآور شد: حضرت آقا وظایفی را به حوزویان محول کرده که امیدوارم بتوانیم با انرژی مضاعف و برنامه ریزی، عقب‌ماندگی‌های گذشته را جبران کرده و به نقطه ای که مدنظر آقا است، برسیم.

مرجایی با تأکید بر اینکه ما باید به وظیفه خود عمل کنیم، گفت: ما باید بصیرت داشته باشیم و در سربزنگاه‌ها تصمیم‌های درستی اتخاذ کنیم تا عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: به طور مسلم، بسیاری از مشکلات با تدبیر و حرکت حوزویان حل خواهد شد و بسیاری از فعالیت‌ها به صورت جهادی صورت خواهد گرفت و از حضرت آقا می‌خواهم که دعا کنند تا در زمان ظهور باشیم.

رسالت تبلیغ رو به نحو احسنت انجام دهیم

خانم سید ‌زهرا میرتبار، دیگر مدرس حوزه علمیه خواهران و جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در رشته تاریخ اسلام  نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، خاطرنشان کرد: امروز هجمه‌های دشمن سنگین است و وظیفه سنگینی به عهده همه ما است.

مدرس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به وظایف مبلغان در این برهه از زمان اشاره کرد و گفت: امروز وظیفه ما این است که رسالت تبلیغ را به نحو احسنت انجام دهیم که هم مورد رضایت خداوند متعال، اهل بیت علیهم‌السلام و حضرت آقا باشد که امیدواریم این توفیق نصیب ما بشود.

میرتبار در پایان گفت: از رهبرم می‌خواهم که برای ما دعا کنند که عاقبت بخیر شویم.

جهاد تبیین در زمینه حجاب و عفاف، فرزندآوری و استحکام خانواده را در تبلیغ جدی بگیریم

خانم فرزانه جعفری  طلبه سطح ۴ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که برای اولین بار به دیدار رهبر معظم انقلاب مدظله العالی مشرف شده، عنوان کرد: به دیدار تکیه گاه معنویم، پدری دلسوز و عالِم می‌روم.

این طلبه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: امروز انتظار رهبر معظم انقلاب مدظله العالی ازما این است که مبلغ فعال در جهت تبیین معارف اسلامی باشیم و جهاد تبیین در زمینه حجاب و عفاف، فرزندآوری و استحکام خانواده را در تبلیغ جدی بگیریم.

وی اضافه کرد: دوست دارم که حضرت آقا بگویم ما تا پای جان پای آرمان‌های اسلام و انقلاب می‌مانیم و در جهت اجرای دین و منویات ایشان و جهاد تبیین تلاش خواهیم کرد.

برای مبلغ و حوزه‌های علمیه، تبلیغ درست در رأس امور است

خانم مهناز فاتحی، طلبه سطح دو که برای اولین بار به دیدار حضرت آقا رفته بود، عنوان کرد: اولین دیدار حضرت دوست بود. درآنجا مخصوصا آرامش عجیبی داشتم، در محوطه حیاط مجموعه حس می‌کردم قدمگاه آقا و جایگاه قرار ایشان با بزرگانی مثل شهید حاج قاسم بوده است، حتی حس اینکه شاید این درختان را حضرت آقا کاشته اند باعث وجد و سرورم می‌شد.

این طلبه سطح دو بیان کرد: انتظار حضرت آقا این است که با توجه به بالا رفتن سطح آگاهی مردم، سطح تبلیغ هم ارتقاء پیدا کند و برای مبلغ و حوزه‌های علمیه، تبلیغ درست در رأس امور است.

وی افزود: رضایت رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در صورتی از کارهای ما تحقق پیدا می‌کند که بیانات ایشان برای ادامه راه و رسیدن به هدف نهایی فصل الخطاب باشد.

خانم فتاحی در پایان بیان داشت: دوست دارم به رهبر بگویم: «آقا جان! اعتقاد محکم و استوار ما بر این است که شما نائب برحق امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف هستید. شما که حق پدری برهمه ملت ایران دارید، دعا بفرمایید دل‌های غافلان از خواب غفلت بیدار شود. آقا جان دعاکنید ما و فرزندانمان یار وفاداری برای امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف باشیم انشاءالله.

پرچم دار جهاد تبیین در فضای مجازی باشیم

خانم اروانی صالح، طلبه سطح ۲ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و فعال رسانه‌ای که برای اولین بار به حضور رهبر معظم انقلاب مدظله العالی مشرف شده، اظهار داشت: این دیدار بسیار عجیب و حس رویایی بود، در سخت ترین شرایط روحی قرار داشت و با نوید دیدار ایشان روز را شب می‌کردم.

وی افزود: از لحظه ورود تا همین حال به قدری آرامش قلبی بر قلبم سایه انداخته که نمیتوانم در کلمات بگنجانم. در هوایی نفس کشیدم که نائب امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف در آنجا حضور داشتند، هنوز باورم نمی شود و قلبم سراسر محبت و حضور ایشان را حمل می‌کند.

وی ادامه داد: از ابتدای دیدار تا آخر از خدا خواستم که «خدایا به دل آقا بینداز که برای ما دعا کنند»؛ ایمان داشتم و دارم که حضرت آقا همیشه برای همه مردم دعا می‌کنند.

وی یادآور شد: در این سال‌ها که توفیق زیارت حضرت علی بن موسی الرضا علیه‌السلام را نداشتم، غبار غم و غصه و رنج و درد در من نهفته بود، به زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی علیه‌السلام مشرف شده بودم، اما به این حد و اندازه که روز دیدار حضرت آقا آرامش و حضور قلب و صبر بر قلب و روحم نشست، نبود.

اروانی صالح با اشاره به انتظار رهبر معظم انقلاب حفظه الله از مبلغان، عنوان کرد: امروز انتظار رهبر معظم انقلاب مدظله العالی از مبلغان، تبلیغ درست و پای کار بودن است.

وی تصریح کرد: اگر لایق باشیم با کلی مشکلات هم که شده در همین فضای مجازی مبلغ هستیم و امید است که پرچم دار جهاد تبیین در فضای مجازی باشیم.

وی تأکید کرد: ما امروز با وجود سختی‌های فراوان به صورت جهادی پای کار تبلیغ اسلام ناب محمدی، ولایت، حجاب و عفاف و ... هستیم.

وی در پایان از رهبر معظم انقلاب مدظله العالی خواست که برای همه دعا کنند و بیان داشت: خیلی‌ها با طعنه و زخم زبان، ولایت مداری ما را به سخره می‌گیرند، اما سرهای ما بالاست، چون قطع به یقین ایمان داریم به روز موعود که ظهور صاحب الزمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف است.

ع/101

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱