فرماندهان پایگاه های بسیج طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام معارفه شدند

معارفه فرماندهان پایگاه های بسیج جامعه

مراسم معارفه و اعطای حکم فرماندهان پایگاه های بسیج طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام با حضور جانشین بسیج طلاب و روحانیون سپاه علی بن ابیطالب علیه السلام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم برقعی در مراسم معارفه و اعطای حکم فرماندهان پایگاه های بسیج طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام که ظهر امروز در این موسسه علمی برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام و محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه، اظهار داشت: تاسیس بسیج از ابتکارات آینده نگرانه حضرت امام خمینی(ره) بود که در طول 44 سال گذشته توانسته حامی خوبی برای نظام اسلامی باشد و در همه بحران ها ظهور و بروز موفقیت آمیزی داشته باشد.

وی همچنین گفت: بسیج همچنان که در مسائل نظامی و فرهنگی نمونه است باید در نظم، قانون مندی، اخلاق مداری و علم آموزی و پژوهش هم نمونه باشد تا بتواند در همه عرصه ها حضوری موثر داشته باشد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین خدابنده لو، جانشین بسیج طلاب و روحانیون سپاه علی بن ابیطالب علیه السلام پرداختن به مساله تبیین و روشنگری را بسیار مهم دانست و گفت: با توجه به اینکه طلاب نسل جدید هیچ کدام انقلاب و جنگ را ندیده اند باید در وهله اول نسبت به تبیین انقلاب اسلامی برای آنها اقدام کنیم و ضمن معرفی پیشرفت های 44 ساله کشور، وضعیت کنونی را با پیش از انقلاب برای آنها روشن کنیم تا خود دچار شبهه و لغزش نشوند و بتوانند در این زمینه مبلغ دستاوردهای نظام اسلامی نیز باشند.

وی، انتخابات پیش رو را از چند جهت مهم دانست و تاکید کرد: دشمن از همسو بودن قوای سه گانه در دوره کنونی عصبانی است و می کوشد تا این اتحاد فعلی را به هم بزند از این رو همه تلاشش را برای سرکار آمدن مجلسی غیر هم سو بکار می برد، از طرف دیگر، حضور حداکثری مردم در انتخابات به مثابه رفراندوم برای نظام اسلامی است برای همین هر چه حضور باشکوه تر باشد دشمن مایوس تر می شود.

 جانشین بسیج طلاب و روحانیون با بیان اینکه بسیج و سپاه حق تعیین فرد و گروه و حمایت از جریان خاصی را ندارد، اظهار داشت: وظیفه ما تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات است و باید برای آن تلاش کنیم.

در پایان این مراسم احکام فرماندهان جدید پایگاه های بسیج طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام به آنها اعطا شد.  

بسیج طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها متشکل از ۵ پایگاه مصوب در دوره‌های عمومی صبح و عصر و بخش تحصیلات تکمیلی و کارمندان خواهر است که فرماندهان این پایگاه‌ها در احکام جداگانه ای منصوب شدند.

براین اساس، سرکار خانم پاسالاری فرمانده پایگاه حضرت معصومه (س) ویژه کارمندان خواهر و سرکار خانم مجیدی فرمانده پایگاه انصارالزینب(س) ویژه طلاب نیمه وقت روزانه صبح منصوب شدند.

سرکار خانم کاظمی به عنوان فرمانده پایگاه  انصارالزهرا(س) ویژه طلاب نیمه وقت عصر و سرکار خانم نزادی به عنوان فرمانده پایگاه حضرت خدیجه (س) ویژه طلاب تحصیلات تکمیلی انتخاب شدند.

سرکار خانم  احسانی فرمانده پایگاه انصارالفاطمه(س) ویژه طلاب خوابگاهی منصوب شد.

در این جلسه، تاسیس پایگاه  بسیج کارمندان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اعم از برادر و خواهر در دستور کار حوزه مقاومت بسیج طلاب قرار گرفت.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱