اعلام نتایج نهایی پذیرش سال تحصیلی ۹۹-۹۸ ویژه داوطلبان سطح ۲ و بازپذیری

آزمون ورودی

نتایج نهایی پذیرش سال تحصیلی ۹۹-۹۸ ویژه داوطلبان سطح ۲ و بازپذیری جامعه الزهرا اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی و بین اللملل، به اطلاع کلیه داوطلبان محترم سطح 2 و بازپذیری می رساند نتایج نهایی پذیرش از طریق لینک زیر و با استفاده از کد رهگیری ثبت نام قابل مشاهده است. داوطلبان لازم است قبل از مشاهده نتیجه خود به نکات ذیل توجه نمایند:

1- در صورتی که کد رهگیری خود را فراموش کرده اید، می توانید با مراجعه به سامانه بازیابی کد رهگیری نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.

2- داوطلبان پذیرفته شده لازم است با مطالعه دقیق «دفترچه راهنمای ثبت نام» و «راهنمای تصویری ثبت نام» نسبت به ثبت نام نهایی خود، حداکثر تا 15 شهریور اقدام نمایند.

3- یکی از مدارک مورد نیاز برای بارگذاری در سامانه ثبت نام نهایی، رضایت نامه سرپرست است که لازم است نسخه خام آن را از لینک زیر دریافت و بعد از تکمیل آن، تصویر اسکن شده آن را ارسال نمایید.

4- نتیجه پذیرش داوطلبانی که در «حال بررسی» اعلام شده است، بعد از بررسی مدارک و جزئیات امتیازهای آنها از طریق پیامک اعلام خواهد شد. البته با توجه به اینکه نتیجه بیشتر این داوطلبان به دلیل نقص در مدرک تحصیلی «در حال بررسی» اعلام شده، لازم است این افراد نسبت به ارائه مدرک تحصیلی خود از طریق سامانه «ارسال و پیگیری درخواست ها» اقدام کنند.

5- داوطلبانی که پذیرش نشده اند، می توانند حداکثر تا تاریخ 20 شهریور نسبت به ثبت اعتراض خود در سامانه ویژه «ثبت اعتراض» اقدام نمایند. بررسی اعتراض ها از ابتدای مهر ماه آغاز خواهد شد و حداقل یک ماه به طول خواهد انجامید و نتیجه آن از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد. به اعتراض هایی که از طرق دیگر یا بعداز زمان مذکور ارائه شوند به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

6- پاسخگویی به هرگونه سؤال و ابهام تنها از طریق سامانه «ارسال و پیگیری درخواست ها» امکان پذیر است.

 نتایج نهایی سطح دو

دفترچه راهنمای ثبت نام نهایی

راهنمای تصویری ثبت نام نهایی

فرم رضایتنامه سرپرست

سامانه ثبت نام نهایی

ثبت اعتراض

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱