حضور بیش از 120 نفر از کارکنان هدی در دوره مبانی تربیت دخترانه

دوره مبانی تریبت دخترانه

دوره‌های آموزشی ضمن خدمت کارکنان مجتمع آموزشی تربیتی هدی با شرکت بیش از 120 نفر از کارکنان این مجموعه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم فهیمه نیکزاد روز یکشنبه درگفتگو با واحد خبر به برگزاری دوره‌های ضمن خدمت کارکنان مجتمع آموزشی تربیتی هدی اشاره کرد و اظهار داشت: این دوره با عنوان دوره آموزشی «مبانی تربیت دخترانه» از سوی مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و با همکاری مجتمع آموزشی تربیتی هدی برنامه‌ریزی و اجرا شد.

مسئول کارگروه فوق برنامه‎های مجتمع هدی افزود: در این دوره بیش از 120 نفر از کارکنان اجرایی، مدیران و معلمان مدارس هدی شرکت کردند و به آنان گواهی ضمن خدمت از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان قم اعطا شد.

نیکزاد یادآور شد: در این دوره که از 19 مرداد آغاز شد و 12 شهریور به پایان رسید، شرکت‌کنندگان از حضور 19 استاد مجرب حوزه و دانشگاه بهره‌مند شدند.

وی بیان داشت: دوره مربوط به کارکنان اجرایی در روزهای 19 تا 23 مرداد، به میزبانی دبستان دوره اول هدی و در کتابخانه این آموزشگاه و دوره مربوط به معلمان در روزهای 5 تا 12 شهریور در آمفی‌تئاتر زیرزمین ساختمان شهید بهشتی برگزار شد.

مسئول کارگروه فوق برنامه‎های مجتمع هدی همچنین به حضور معاونان آموزشی، پرورشی، اجرایی و مربیان و کارشناسان پرورشی و آموزشی مدارس در این دوره‎ها اشاره کرد و گفت: سایر کارکنان بخش اجرایی و متقاضیان آزاد نیز توانستند در کنار معلمان و مربیان، مخاطب دوره مبانی تربیت دخترانه باشند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱