تمدید مهلت ارسال آثار به همایش «مقاومت اسلامی از نگاه قران کریم» ویژه پژوهشگران جامعه الزهرا(س)

همایش مقاومت اسلامی از نگاه قرآن - Copy

مهلت ارسال چکیده مقالات پژوهشگران جامعه الزهرا علیهاالسلام به دبیرخانه همایش ملی «مقاومت اسلامی از نگاه قرآن کریم» واقع در این مؤسسه علمی پژوهشی تا 25 آذر تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، همایش ملی «مقاومت اسلامی از نگاه قرآن کریم» از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و با همکاری نهادهای مختلف از جمله جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

بدین منظور معاونت پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام اقدام به پذیرش مقالات مرتبط با این همایش از سوی پژوهشگران این مؤسسه علمی آموزشی کرده تا پس از تأیید به دبیرخانه اصلی همایش ارسال شوند.

با توجه به درخواست پژوهشگران، مهلت شرکت در این همایش تا روز دوشنبه 25 آذر تمدید شده است و پژوهشگران جامعه الزهرا علیهاالسلام می‌توانند چکیده مقالات خود را به نشانی hamayesh.pajoohesh@jz.ac.ir ارسال کنند.

محورهای این همایش شامل مبانی و اصول مقاومت اسلام از نگاه قرآن، شاخصه ها و الگوهای مقاومت از نگاه قرآن، دستاوردهای مقاومت از نگاه قرآن کریم، چالش های مقاومت از نگاه قرآن کریم و گفتمان سازی مقاومت از نگاه قرآن کریم هستند.

همایش ملی «مقاومت اسلامی از دیدگاه قرآن کریم» بهمن سال جاری در مرکز همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار می‌شود.

همایش مقاومت اسلامی از نگاه قرآن

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱