اسامی برگزیدگان مسابقه «پیروزی نهایی» اعلام شد

مسابقه پیروزی نهایی

برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «پیروزی نهایی» از سوی اداره کل امور فرهنگی معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، مسابقه فرهنگی و کتابخوانی «پیروزی نهایی» به همت واحد اندیشه مطهر جامعه الزهرا علیهاالسلام ویژه بانوان طلبه حضوری و غیرحضوری این مجموعه به صورت آنلاین برگزار شد.

منبع مطالعه این مسابقه از کتاب «قیام انقلاب مهدی» به نگارش استاد شهید مرتضی مطهری(ره) انتخاب شده بود.

از میان شرکت کنندگان در این مسابقه، 10 نفر از بانوان طلبه با توجه به سطح امتیاز، انتخاب شده و جوایزی به آنها تعلق گرفت.  

در این مسابقه، خانم‌ها «سکینه ناظمی تاج الدین»، «فاطمه شیربند»، «راضیه ملکی»، «سیده زهرا راسخ»، «خدیجه بختیاری»، «بهار حسنی»، «ریحانه غیاثی»، «فاطمه اخلاقی»، «کیمیا کیخا        » و «مرضیه عیوضی» به عنوان نفرات برگزیده این مسابقه معرفی شدند.

اداره کل امور فرهنگی با همکاری و مشارکت واحد اندیشه مطهر اقدام به برگزاری مسابقات کتابخوانی برگرفته از آثار و اندیشه‌های استاد شهید مطهری(ره) می‌کند که هدف از برگزاری این مسابقات، عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری حفظه الله مبنی بر ترویج تفکرات شهید مطهری و مطالعه کتاب‌های ایشان به عنوان اسلام‌شناس حقیقی است.

کتاب «قیام انقلاب مهدی»، جهت ایجاد آمادگی برای ظهور و ایجاد فرهنگ تحرک و پویایی مسلمانان در عرصه‌های مختلف و همچنین ضرورت شناخت دیدگاه اسلام نسبت به قیام جهانی حضرت مهدی عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف برای این مسابقه انتخاب شد.

در راستای تبیین و تعمیق بیشتر مطالب در ذهن شرکت کنندگان، یک جلسه پاسخ به شبهات و سؤالات طلاب در راستای موضوع منبع مسابقه ویژه خواهران متقاضی شرکت در مسابقه برگزار شد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱