دعوت از طلاب جامعه الزهرا(س) برای حضور در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی

حماسه 9 دی

اجتماع بزرگ مردم ولایی و انقلابی قم در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی روز دوشنبه در مدرسه علمیه فیضیه و با سخنرانی حضرت آیت‌الله مصباح یزدی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، اداره کل امور فرهنگی معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام در آستانه فرا رسیدن سالروز حماسه ۹ دی، بانوان طلبه را به حضور پرشور در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی دعوت کرد.

رهبر معظم انقلاب مدظله العالی روز هشتم دی سال 1389 در بیاناتی فرمودند: «مردم ما در مقابله با فتنه، خودشان به پا خاستند. نهم دی در سرتاسر کشور مشت محکمی بر دهان فتنه‌گران زد. این کار را خود مردم کردند. این حرکت یک حرکت خودجوش بود؛ این خیلی معنا دارد؛ این نشانه این است که این مردم بیدارند، هشیارند».

بی حرمتی به عاشورا در سال 88 حادثه ای معمولی نبود که بتوان از کنار آن به سادگی گذشت. هتک حرمت عاشورا باروتی بود که در دل مردم انقلابی متراکم گشت و تبدیل به انفجار خیره کننده و حماسه 9 دی شد.

طلاب بصیر و ولایتمدار جامعه الزهرا علیهاالسلام  همگام با مردم انقلابی کشورمان در راهپیمایی روز دوشنبه 9 دی 98 به صورت حداکثری و پرشور شرکت کرده و خشم و انزجار خود را از فتنه گران اعلان می دارند.

اجتماع باشکوه مردم ولایی و انقلابی قم همزمان با سالروز حماسه نهم دی روز دوشنبه ساعت 10 صبح در مدرسه علمیه فیضیه و با سخنرانی حضرت آیت‌الله مصباح یزدی برگزار می‌شود.

سرویس‌های نقلیه جامعه الزهرا علیهاالسلام ساعت 9:30 از محل پایانه به سمت حرم مطهر حضرت معصومه علیهاالسلام و مدرسه علمیه فیضیه حرکت می‌کنند.

محل ورود بانوان به مدرسه علمیه فیضیه از صحن عتیق حرم مطهر حضرت معصومه علیهاالسلام خواهد بود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱