اعلام نتایج برگزیدگان پنجمین مرحله از مسابقات «رسالت بی انتها»

مسابقه رسالت بی انتها 5

اسامی برگزیدگان پنجمین مرحله از مسابقه پنج مرحله ای «رسالت بی انتها» اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، حجت الاسلام و المسلمین حسن برزو، معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام روز یکشنبه در گفتگو با واحد خبر، از اعلام نتایج پنجمین مرحله از سلسله مسابقات رسالت بی انتها، خبر داد.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام گفت: این مسابقه به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها از کتاب «جایگاه و مسائل زنان در فرهنگ اسلام و تجدد» برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری حفظه‌الله برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو افزود: این مسابقات با هدف بررسی منزلت و جایگاه زن در اندیشه اسلامی، توجه به مسائل و مباحث مرتبط با موضوع زن در بیانات مقام معظم رهبری مد‌ظله‌العالی و نقش‌آفرینی و مؤثر بودن زن انقلابی بر اساس بینش اسلامی در همه زمینه‌ها و تببین جایگاه زن در فرهنگ غرب به همت اداره کل امور فرهنگی ویژه خواهران طلبه حضوری و غیرحضوری جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شدند.

وی با بیان اینکه آزمون مرحله پایان این مسابقات به صورت آنلاین در اسفند ماه برگزار شد، یادآور شد: تعداد 115 نفر از بانوان طلبه با ورود به سامانه فرهنگی در سایت جامعه الزهرا علیهاالسلام سؤالات مسابقه را دریافت و دراین مسابقه شرکت کردند.

معاون فرهنگی تبلیغی تصریح کرد: در این مسابقه سه نفر از بانوان طلبه خانم ها معصومه بخشي نيا، طلبه سطح سه فلسفه و کلام، راضيه بصير، طلبه سطح سه بین الملل و زهرا اسبوچين، طلبه غیرحضوری عمومی حائز رتبه اول تا سوم شدند که با توجه به رعایت بهداشت در وضعیت کنونی مبالغ هدیه این طلاب برگزیده به حساب ایشان واریز می شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱