برگزاری دومین دوره‌ مهارتی فرهنگی ویژه طلاب مجازی و غیرحضوری جامعه‌الزهرا(س)

دوره های مهارتی فرهنگی

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو از آغاز ثبت‌نام دوره بهاره اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی، ویژه طلاب مرکز مجازی و غیرحضوری جامعه الزهرا علیهاالسلام خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن برزو روز شنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: بنا به ‌درخواست مرکز آموزشی مجازی و غیرحضوری جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، 9 رشته‌ مهارتی ویژه طلبه‌های مجازی و غیرحضوری برنامه‌ریزی شده است.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام با بیان اینکه ثبت‌نام این دوره از 7 خرداد شروع می‌شود، گفت: طلبه‌های مرکز آموزشی مجازی و غیرحضوری می‌توانند تا 16 خرداد ماه 99، با مراجعه به صفحه شخصی خود در «سامانه‌ی دانش‌پژوهان» قسمت «دوره‌های فوق برنامه» نسبت به ثبت‌نام در این دوره‌ها اقدام کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو ادامه داد: این دوره‌ها در چهار گروه ادبی، هنری، رایانه‌ای و مهارت‌های زندگی ارائه شده‌اند و از تاریخ 17 خرداد برگزار خواهند شد.

وی بیان داشت: آموزش ورد (مقدماتی و پیشرفته)، تایپ، نویسندگی خلاق (مقدماتی و پیشرفته)، آشپزی، گلدوزی، خلاقیت با پارچه و مطالعه مؤثر از جمله دوره‌های مجازی است که برای ترم بهاره در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام در پایان گفت: این دوره اختصاصی ویژه طلبه‌های مرکز آموزشی مجازی و غیرحضوری برنامه‌ریزی شده و به صورت مجازی اجرا خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 32112446 و 32112332 تماس بگیرند.

مشاهده دوره‌ های مهارتی فرهنگی ویژه طلاب مرکز آموزشی مجازی و غیر حضوری

دریافت تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱