معاون فرهنگی تبلیغی خبر داد:

اجرای طرح اندیشه مطهر در جامعه‌الزهرا(س)

تهرانی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی از اجرای طرح اندیشه مطهر و ثبت نام 190 نفر از بانوان طلبه در هسته‌های مرکزی این طرح خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی روز پنجشنبه در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به اجرای طرح مطالعاتی اندیشه مطهر در جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها، گفت: با توجه به سخنان ارزشمند رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی مبنی بر مطالعه حداقل یک دور آثار شهید مطهری(ره) توسط طلاب، طرح مطالعاتی اندیشه مطهر به منظور ارتقای سطح علمی و بینش بانوان طلبه در جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها اجرا شد.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: ثبت نام در این طرح از سالروز شهادت شهید مطهری(ره) آغاز شد و حدود 190 نفر از بانوان طلبه از جمله طلاب شاغل به تحصیل و فارغ‌التحصیلان در این طرح ثبت نام کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی افزود: در این طرح، هسته‌های مرکزی در قالب گروه‌هایی با حضور چند شرکت‌کننده و یک استاد ناظر تشکیل می‌شود و بانوان طلبه، کتب و آثار شهید مطهری(ره) را در سیر مطالعاتی آسان به مشکل مطالعه می‌کنند.

وی تصریح کرد: بانوان طلبه پس از موفقیت در این طرح با اندیشه ها و افکار شهید مطهری(ره) آشنا می‌شوند و می‌توانند در مسیر ترویج اندیشه‌های شهید مطهری(ره) در جامعه به فعالیت بپردازند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱