از سوی اداره رفاه و سلامت طلاب جامعه‌الزهرا(س) اجرا می‌شود:

طرح اهدای جهیزیه به طلاب نوعروس

طرح جهیزیه به طلاب نوعروس

خانم معلمی از اجرای طرح اهدای جهیزیه به طلاب نوعروس در جامعه الزهرا علیهاالسلام خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم سمیه معلمی در گفتگو با واحد خبر، اعلام داشت: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی مبنی بر ترویج فرهنگ نیکوکاری در جامعه و با هدف مشارکت در امر خداپسندانه تامین جهیزیه طلاب کم‌برخوردار اقداماتی در سال‌های گذشته انجام شده است.

رئیس اداره رفاه و سلامت طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به اقدامات انجام شده در سال 98، گفت:  سال گذشته 12 سری جهیزیه کامل و 8 سری اقلام جهیزیه با کمک خیرین به طلاب نوعروس اهدا شد.

معلمی تصریح کرد: همه اقلام جهیزیه با هدف ایجاد رونق تولید از باکیفیت‌ترین کالاهای ایرانی تهیه می‌شود.

وی افزود: هر سری جهیزیه شامل حداقل 5 قلم کالای اساسی زندگی است که به همت خیرین و نیکوکاران تامین می‌شود.

رئیس اداره رفاه و سلامت طلاب در ادامه با اشاره به اینکه برنامه‌ ویژه‌ای برای تبلیغ و جمع‌آوری کمک‌های مردمی داریم، گفت: این هدایا یکم مرداد مصادف با اول ذی‌الحجه سالروز پیوند آسمانی امیرمؤمنان امام علی علیه‌السلام و حضرت زهرا علیهاالسلام به 12 زوج جوان اهدا می‌شود.

معلمی یادآور شد: اجرای طرح اهدای جهیزیه به نوعروسان از نخستین روز ماه‌ذی‌القعده و همزمان با میلاد کریمه اهل بیت(ع) آغاز شد و امیدواریم این توفیق را داشته باشیم که هر سال با آغاز دهه کرامت مقدمات ازدواج زوج‌های جوان بسیاری را فراهم آوریم.

وی ضمن دعوت از آحاد مردم، اهالی رسانه، خیرین و معتمدین برای مشارکت در این امر خداپسندانه، گفت: شهروندان و تمام افراد نیکوکار می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت 6037997599082816 به نام «خیرین جامعه الزهرا(س)» نزد بانک ملی واریز کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 32112633 تماس بگیرید.

دریافت تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱