معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(س) تصریح کرد:

کانون‌های استانی زمینه‌ساز فعالیت بانوان طلبه در عرصه‌های مختلف است

حجت الاسلام برزو

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو با بیان اینکه کانون‌های استانی ویژه طلاب و دانش‌آموختگان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها راه‌اندازی می‌شود، گفت: هدف از راه‌اندازی کانون‌های استانی، شناسایی، توانمندسازی و مهارت‌افزایی بانوان طلبه در حوزه‌های فرهنگی، تبلیغی، تربیتی، علمی، آموزشی، پژوهشی و اجرایی است.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن برزو در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به راه اندازی کانون‌های استانی ویژه طلاب و دانش آموختگان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در استان‌های کشور، اظهار داشت: حکم فعالیت کانون‌های استانی در شهریور 99 صادر شد و طلاب و فارغ التحصیلان هر استان در این کانون‌ها به فعالیت‌های فرهنگی، تبلیغی، آموزشی و پژوهشی می‌پردازند.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: آماده‌سازی زیرساخت تشکیل کانون در سفرهای استانی با حضور هیئتی از مسئولان ادارات فرهنگی تبلیغی جهت تشکیل کانون در استان‌ها انجام شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو با اشاره به راه اندازی 4 کانون استانی در کشور، گفت: تا کنون چهار کانون در شهرهای کرمان (کرمان)، اصفهان (اصفهان)، مازندران (ساری) و البرز (کرج) راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه فراخوان ثبت نام عضویت طلاب و دانش آموختگان جامعه‌الزهرا در کانون استان تهران به عنوان پنجمین کانون استانی اعلام شده است، گفت: با توجه به بُعد مسافت در مناطق مختلف تهران، به جهت سهولت در فعالیت‌های علمی فرهنگی طلاب، استان تهران به 4 محدوده جغرافیایی تقسیم شده که در هر محدوده یک دفتر نمایندگی زیر نظر دفتر مرکزی فعالیت خواهد کرد.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به اعضای کانون‌های استانی، افزود: اعضای شورای مرکزی هر کانون را پنج نفر تشکیل می‌دهد و اعضای فعال در کانون‌ها با توجه به آمار طلاب در شهرها و استان‌ها متفاوت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو تصریح کرد: هدف از راه اندازی کانون‌ها در استان‌های مختلف، شناسایی طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و توانمندسازی و مهارت افزایی بانوان طلبه در حوزه‌های فرهنگی، تبلیغی، تربیتی، علمی، آموزشی، پژوهشی و اجرایی است.

وی ادامه داد: ساماندهی طلاب در کانون‌های استانی باعث فعالیت‌های بهینه در جهت تحقق اهداف و مأموریت‌های فرهنگی، تربیتی، تبلیغی، علمی، آموزشی و پژوهشی می‌شود، همچنین راه اندازی کانون‌های استانی، زمینه سازی معرفی طلاب به مراکز متقاضی را فراهم می‌کند.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تأکید کرد: اتحادآفرینی، تقویت و افزایش سطح مشارکت و روحیه تعاون و کار جمعی بین طلاب، حمایت مادی و معنوی از ایده‌ها و طرح‌های برتر و نوین طلاب در سطح استان و همچنین ایجاد روحیه نشاط، نوآوری، خلاقیت و رقابت سازنده از طریق ساماندهی فعالیت‌های طلاب از دیگر اهداف راه‌اندازی این کانون‌ها است.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو با بیان اینکه محور فعالیت کانون‌های استانی در زمینه‌های فرهنگی تبلیغی، تربیتی، علمی، آموزشی، پژوهشی، و اجرایی است، به شیوه جذب طلاب در این کانون‌ها اشاره کرد و گفت: در کانون‌های استانی طبق اساسنامه ابتدا مجمعی از طلاب تشکیل و انتخابات برگزار می‌شود.

وی افزود: پس از برگزاری انتخابات شورای مرکزی کانون تشکیل خواهد شد و پس از راه اندازی کانال در فضای مجازی و فراخوان عضویت، بانوان طلبه می‌توانند برای عضویت در کانون اقدام کنند.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در پایان یادآور شد: فرایند عضویت طلاب در کانون هر استان از سوی اداره کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اعلام خواهد شد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱