تولیت مسجد مقدس جمکران:

جامعه الزهرا از افتخارات حوزه های علمیه است

بازدید حجت الاسلام رحیمیان از غرفه جامعه

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان با بیان اینکه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از افتخارات حوزه های علمیه است، تصریح کرد: زنان در اسلام، انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، در بعد معنوی سازنده ترین نقش را در جامعه داشتند و امروز هم دارند.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران و رئیس هیئت مدیره مرکز خدمات حوزه های علمیه از غرفه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در نمایشگاه دستاوردهای علمی واحدهای تخصصی حوزوی بازدید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان در این بازدید با بیان اینکه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از افتخارات حوزه های علمیه است، تصریح کرد: زنان در اسلام، انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، در بعد معنوی سازنده ترین نقش را در جامعه داشتند و امروز هم دارند.

تولیت مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: آمادگی برای عبادت، خستگی‌ناپذیری و شوق برای آن در مورد زنان بیشتر از مردان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان عنوان کرد: در خانواده شهدا، با وجود اینکه مادر از نظر عاطفی به فرزند دلبسته‌تر است، اما مادران شهیدان عموما مقاوم‌تر بودند و به قضای الهی راضی‌تر بودند و عشق آنان به شهید و شهادت بیشتر بود.

وی با بیان اینکه مسجد صحنه عرضه تولیدات حوزه است، بیان داشت: مسجد بهترین مکان برای فعالیت طلاب حوزه های علمیه و عرضه محصولات علمی نهادهای حوزوی است.

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱