از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا (س)؛

اولین دوره مقدماتی تربیت مبلغ زبان‌دان برگزار می‌شود

دوره تربیت مبلغ زبان دان

مدیر اداره امور مبلغان جامعه الزهرا علیهاالسلام از اعلام فراخوان ثبت نام در نخستین دوره مقدماتی تربیت مبلغ زبان‌دان تحت عنوان «سفیران نور» ویژه مبلغان فارغ التحصیل این مؤسسه علمی حوزوی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم معصومه بهرامی در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: اداره امور مبلغان معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام اولین دوره مقدماتی تربیت مبلغ زبان دان تحت عنوان «سفیران نور» را برگزار می كند.

مدیر اداره امور مبلغان جامعه الزهرا علیهاالسلام به ویژگی های این دوره اشاره کرد و گفت: این دوره در دو مرحله مقدماتی و تکمیلی برگزار می‌شود که مرحله مقدماتی این دوره شامل 34 واحد در دو ترم است.

بهرامی، تعهد به انجام 120 ساعت فعالیت درسی اعم از حضور در کلاس یا مطالعه و مباحثه را از جمله شرایط شرکت در این دوره دانست و افزود: متقاضیان پس از آزمون کتبی و مصاحبه علمی دروس حوزوی و زبان انگلیسی در این دوره پذیرش می‌شوند.

وی مهلت ثبت نام در این دوره را تا 24 مهر اعلام کرد و اظهار داشت: مبلغان دارای فعالیت تبلیغی موفق در عرصه بین الملل در اولویت پذیرش قرار دارند.

مدیر اداره امور مبلغان جامعه الزهرا علیهاالسلام همچنین به مزایای دوره اشاره کرد و گفت: به شرکت کنندگانی که این دوره با موفقیت پشت سر بگذرانند گواهی پایان دوره اعطا می‌شود، همچنین بستر تبلیغ و معرفی به مراكز آموزشی، فرهنگی، تبلیغی، علمی و رسانه‌های دیداری و شنیداری برای آنان فراهم خواهد شد.

بهرامی یادآور شد: مبلغان فارغ التحصیل جهت ثبت نام در این دوره به سامانه شمیم به نشانی https://shamim.jz.ac.ir قسمت دوره‌های آموزشی مراجعه کنند.

جزئیات ثبت نام نخستین دوره مقدماتی تربیت مبلغ زبان دان

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱