چهارمین فراخوان شرکت در دوره‌های مجازی کوتاه‌مدت معارف اسلامی ویژه بانوان

دوره های کوتاه مدت معارف اسلامی

فراخوان دوره‌های مجازی معارف اسلامی در زمستان 1399 ویژه عموم بانوان از سوی مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم فهیمه الیاسی در گفتگو با واحد خبر، از ادامه برگزاری دوره‌های آموزشی اداره آموزش‌های کوتاه مدت، از ابتدای بهمن ماه 1399 خبرداد و افزود: چهارمین فراخوان ثبت نام در دوره‌های آموزشی مرکز آموزش‌های کوتاه مدت جامعه الزهرا علیهاالسلام به صورت مجازی در زمستان 1399 اعلام می‌شود.

سرپرست اداره آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: نخستین فراخوان دوره‌های مجازی معارف اسلامی ویژه بانوان غیرطلبه، در فروردین ماه سال 1399پس از شیوع ویروس کرونا، از سوی مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اعلام شد.

الیاسی افزود: دومین فراخوان ثبت نام دوره‌های مجازی در تابستان و سومین فراخوان این دوره‌ها نیز در پاییز 1399 اعلام شد و این دوره‌ها با استقبال گسترده متقاضیان مواجه شدند؛ بر این اساس، چهارمین فراخوان ثبت نام دوره‌های مجازی ویژه زمستان در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با توجه به درخواست‌های مکرر بانوان جهت شرکت در دوره‌هایی که ظرفیت آن‌ها تکمیل شده بود، این امکان برای بانوان علاقه‌مند متقاضی فراهم شد تا در 15 دوره کوتاه مدت معارفی و مهارتی که در مرکز برگزار شده بود،  به صورت آفلاین شرکت کنند.

سرپرست اداره آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام ادامه داد: این دوره‌ها در حوزه‌های امام‌شناسی، مهدویت، احکام، زن و خانواده، مهارت‌های فردی، مهارت‌های کاربردی و مهارت‌های فرزندپروری فراخوان شده و اساتید مجرب حوزه و دانشگاه در این دوره‌ها حضور دارند.

الیاسی بیان داشت: علاقه‌مندان جهت ثبت نام در دوره‌های آفلاین به سایت مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی به نشانی http://borhan.jz.ac.ir/paziresh_doreha مراجعه کرده و برای ثبت نام اقدام کنند.

وی تاکید کرد: فرآیند ثبت نام متقاضیان زمانی تکمیل می‌شود که هزینه دوره را پرداخت نموده و کد پیگیری را دریافت نمایند.

سرپرست اداره آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام، مهلت ثبت نام را تا پایان دی ماه ۱۳۹۹ اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌ 02532112330 تماس بگیرند و یا با شناسه کاربری مرکز آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی به آدرس borhan_center@  در پیام رسان ایتا مکاتبه کنند.

الیاسی افزود: اطلاع‌رسانی‌های دوره‌ها صرفا از طریق کانال ایتا به متقاضیان اعلام می‌شود و ضروری است متقاضیان محترم در کانال ایتا مرکز به آدرس https://eitaa.com/borhan_jz عضو شوند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: فراخوان دوره‌های آنلاین مرکز آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی نیز اوایل هفته آینده منتشر می‌شود.

جدول دوره های کوتاه مدت آفلاین در زمستان 99

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱