برگزاری ویژه‌برنامه‌های مختلف برای مخاطبان دوره‌های تابستانه آموزش مهارتی فرهنگی

جامعه الزهرا

معاون فرهنگی تبلیغی از برگزاری ویژه‌برنامه‌های مختلف برای شرکت‌کنندگان در دوره‌های تابستانه آموزش مهارتی فرهنگی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی روز پنجشنبه در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان در اوقات فراغت تابستان، عنوان کرد: در این اداره بیش از 43 دوره آموزشی مختلف با حضور بیش از 570 نفر برگزار شد.

معاون فرهنگی تبلیغی تصریح کرد: دوره‌های آموزشیِ تابستان با عنوان طرح رویش۹۷ با رویکرد غنی‌سازی اوقات فراغت بانوان طلبه، فرزندان طلاب و کارمندان بود که در دو سطح کودک و نوجوان و همچنین بزرگسالان برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی افزود: در این ایام، برنامه های مختلفی از سوی اداره کل امور فرهنگی و همکاری اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی برای شرکت کنندگان این دوره ها برگزار شد.

وی تصریح کرد: هدف از اجرای این برنامه ها، تعظیم شعائر اسلامی، ارتقای سطح آگاهی و معرفتی مخاطبان نسبت به امور دینی، ایجاد روحیه نشاط و بهره مندی مفید از اوقات فراغت بود که با توجه به شرایط مخاطبان، برنامه های متنوعی برگزار شد.

معاون فرهنگی تبلیغی تصریح کرد: در ساعات آغازین هر روز، دعای عهد از طریق بلندگو در فضای اداره آموزش های مهارتی فرهنگی و کلاس ها و کارگاه ها طنین انداز می شد که فضای معنوی خاصی ایجاد می کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی افزود: ویژه‌نامه «پیشوای صداقت» بر اساس زندگی‌نامه امام صادق علیه‌السلام در آستانه ایام شهادت امام صادق علیه‌السلام و بروشور «حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها؛ مظهر عفت و حجاب» به منظور گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در آستانه ولادت باسعادت حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها در میان شرکت کنندگان توزیع شد.

وی، برگزاری اردوی دستجرد را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و گفت: در این اردو، برنامه های مختلف فرهنگی از جمله حلقه های دوستانه با موضوعات حمایت از کالای ایرانی، مسابقات فرهنگی، ورزشی، برنامه سخنرانی، مدیحه سرایی، اهدای جوایز مسابقه دلنوشته و دیگر برنامه های شاد و جذاب برگزار شد.

معاون فرهنگی تبلیغی همچنین به برپایی محفل جشن ولادت حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها و برگزاری مسابقه دلنوشته «زیر گنبد دوست» ویژه گرامیداشت دهه کرامت و ولادت باسعادت امام رضا علیه‌السلام اشاره کرد و در پایان یادآور شد: در این ایام از کارشناس و مبلغ فرهنگی برای حضور در این اداره دعوت شد تا پاسخگوی شبهات و سؤالات مخاطبان در حوزه عفاف و حجاب باشد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱