تمدید مهلت شرکت در همایش «الگوسازی و گفتمان‌سازی زن و خانواده تراز اسلامی» ویژه کارکنان جامعه الزهرا(س)

همایش الگوسازی و گفتمان سازی زن و خانواده تراز اسلامی

مهلت مشارکت علمی کارکنان جامعه الزهرا علیهاالسلام در همایش «الگوسازی و گفتمان‌سازی زن و خانواده تراز اسلامی» تا 30 فروردین تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی، همایش «الگوسازی و گفتمان‌سازی زن و خانواده تراز اسلامی» به همت کارگروه علمی پژوهشی کمیته امور بانوان کنگره ملی شهدای استان قم واقع در جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

در این راستا و با همکاری اداره کل امور منابع انسانی و  اداره آموزش و ارزشیابی کارکنان جامعه الزهرا علیهاالسلام، فرصت مشارکت علمی کارکنان این مؤسسه علمی حوزوی در همایش «الگوسازی و گفتمان‌سازی زن و خانواده تراز اسلامی» فراهم شده است.

کارکنان جامعه الزهرا علیهاالسلام می‌توانند به تولید آثار فاخر و گفتمان‏ساز در زمینه سبک زندگی اسلامی، خانواده طراز اسلامی و انقلابی با تأسی بر سیره شهدا، فرهنگ ایثار، مقاومت و سایر معارف و ارزش‌های دینی و معنوی بپردازند.

حضور کارکنان مجموعه در این فرصت علمی اختیاری است و به میزان ۲ ساعت آموزش ضمن خدمت محاسبه در نظر گرفته می‏شود.

بر اساس این گزارش، مهلت ارسال مقاله کارکنان جامعه الزهرا علیهاالسلام به این همایش تا 30 فروردین تمدید شده است و علاقه مندان می‌توانند مقالات و آثار خود را به شناسه کاربری @Mf_tabesh در پیام رسان ایتا و و یا هماهنگی با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۱۷۶  ارسال کنند.

همایش «الگوسازی و گفتمان‌سازی زن و خانواده تراز اسلامی» ویژه طلاب و پژوهشگران فرهیخته است که می‌توانند با توجه به محورهای این همایش، آثار فاخر و گفتمان ساز در زمینه سبک زندگی اسلامی و تربیت بانوان و خانواده تراز اسلامی و انقلابی تألیف و ارائه کنند.

این همایش با محوریت بزرگداشت مقام فاخر بانوان شهیده استان قم برگزار می‌شود و در ۶ محور «مبانی، اصول، اهداف و کارکردهای ایثار و مقاومت»، «بانوان و فرهنگ ایثار»، «بانوان و انقلاب اسلامی»، «بانوان و گفتمان‌سازی الگوی تربیتی و مدیریت راهبردی انقلابی»، «سبک زندگی و خانواده تراز اسلامی» و «ایثار، مقاومت، جهاد در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» فراخوان شده است.

دانلود تصویر پوستر همایش

شیوه نامه تدوین مقاله برای ارسال به همایش الگوسازی و گفتمان‌سازی زن و خانواده تراز اسلامی

دانلود ریزموضوعات همایش الگوسازی و گفتمان‌سازی زن و خانواده تراز اسلامی

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱