بسته طلایی برای ماه طلایی

شروع ثبت‌نام كارگاه‌های مهارتی فرهنگی هنری

بسته طلایی ماه مبارک رمضان اداره آموزش های مهارتی فرهنگی جامعه

رئیس اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام از آغاز ثبت‌نام كارگاه‌های مهارتی فرهنگی هنری این اداره در ماه مبارک رمضان ویژه عموم بانوان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم نیره‌سادات قاسمی‌زادیان در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: همزمان با حلول ماه مبارك رمضان و به منظور بهره‌گیری هرچه بیشتر بانوان از ساعات و لحظه‌های پربركت و نورانی این ماه عزیز، اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام به برگزاری كارگاه‌های مهارتی فرهنگی هنری ویژه ماه مبارك رمضان اقدام كرد.

رئیس اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام با بیان اینكه عموم بانوان امكان ثبت‌نام در این كارگاه‌ها را دارند، گفت: كارگاه‌های مهارتی فرهنگی هنری به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده‌اند كه كاربردی و مناسب ایام ماه مبارك باشند.

قاسمی زادیان با اشاره به برگزاری 9 کارگاه آموزشی در این دوره، افزود: رشته‌هایی كه در بسته آموزشی ماه مبارك ارائه شده‌اند، شامل آموزش آشپزی (غذا و شیرینی ویژه ماه مبارک)، آموزش رزومه‌نویسی تخصصی، آموزش پاورپوینت، آموزش ساخت استیکر و گیف، نگارش و آرامش، اصول کپشن نویسی در فضای مجازی، آموزش چادر ساده و چادر نماز آستین‌دار، آموزش دوخت لباس ساده برای خانه (بدون الگو)، آموزش بافت یک مدل کوسن و پتو (قلاب‌بافی) هستند.

وی در پایان گفت: مهلت ثبت‌نام از 30 فروردین تا 5 اردیبهشت است و علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و كسب اطلاعات بیشتر به پیوند https://eitaa.com/edare_amf_jz مراجعه کنند.  

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱