تمدید مهلت ثبت نام سومین دوره تربیت مدرس + دفترچه راهنمای ثبت نام

تربیت

ثبت‌نام طلاب ایرانی و غیرایرانی برای شرکت در سومین دوره تربیت مدرس جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تا 30 مرداد ماه تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی رسولی‌نیا در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به استقبال طلاب از ثبت نام در سومین دوره طرح تربیت مدرس عنوان کرد: با موافقت معاونت آموزشی تربیتی‌ جامعه الزهراءعلیهاالسلام، مهلت ثبت نام این طرح تا تاریخ ۳۰ مرداد، تمدید شده است.

مدیر اداره امور اساتید جامعه الزهرا علیهاالسلام با بیان این‌که طلاب فارغ‌التحصیل ایرانی و غیرایرانی با حداقل مدرک تحصیلی سطح سه می‌توانند در این دوره ثبت نام کنند، یادآور شد: در تمدید مهلت ثبت نام، طلاب مشغول به تحصیل در مقطع سطح ۴ که می توانند از مرخصی دو ترم تحصیلی خود استفاده کنند، مجاز به ثبت نام هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رسولی نیا با بیان‌ این‌که زمان ثبت‌نام در سومین دوره تربیت مدرس بعد از تاریخ ۳۰ مرداد تمدید نخواهد شد، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام، به سامانه پذیرش تربیت مدرس به نشانی https://teacher.jz.ac.ir مراجعه کنند.

وی با اشاره به لزوم برگزاری دوره تربیت مدرس برای بانوان طلبه، تصریح کرد: بهره‌گیری از مدرسان خانم در سطوح مختلف تحصیلی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و دیگر مراکز آموزشی خواهران، همچنین نیاز به مدرسان توانمند و آشنا به روش‌های نوین آموزشی، از ضرور‌ت‌های برگزاری دوره تربیت مدرس است.

مدیر اداره امور اساتید در پایان اظهار داشت: بانوان طلبه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات دوره و شرایط ثبت‌نام می‌توانند دفترچه راهنمای پذیرش دوره سوم تربیت مدرس را دریافت و پس از مطالعه کامل، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

برای دریافت و مطالعه دفترچه راهنمای پذیرش سومین دوره تربیت مدرس این پیوند را فعال کنید.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱