برگزاری دومین دورهمی «پویش و رویش» با موضوع «فرزندآوری و چالش‌های آن»

فرزندآوری و چالش های آن

دومین جلسه دورهمی «پویش و رویش» با موضوع «فرزندآوری و چالش‌های آن» با حضور خانم ثمنی استاد جامعه الزهرا علیهاالسلام و مادر 4 فرزند به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، سرار خانم سیده ربابه داودالموسوی در گفتگو با واحد خبر، گفت: با توجه به استقبال بانوان طلبه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از سلسله جلسات دورهمی صمیمانه «پویش و رویش»، دومین برنامه از این سلسله جلسات با موضوع «فرزندآوری و چالش‌های آن» روز دوشنبه 26 مهر ساعت 16 برگزار می‌شود.

مدیرکل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: سلسله جلسات دورهمی «پویش و رویش» به صورت برخط با حضور اساتید متخصص این مجموعه برنامه‌ریزی شده و فرصتی جهت گفتگوی صمیمانه طلاب با یکدیگر و پاسخگویی به سؤالات و شبهات در موضوعات مطرح شده است

داودالموسوی خاطرنشان کرد: در دومین جلسه دورهمی «فرزندآوری و چالش‌های آن» سرکار خانم زینب ثمنی، طلبه سطح 4 جامعه الزهرا علیهاالسلام و مادر 4 فرزند حضور خواهد داشت تا علاوه بر ایجاد فضای بیان آزادانه دغدغه‌ها و مسائل فرزندآوری طلاب، از نظرات و تجربه زیسته این استاد در راستای افزایش توانمندی در زمینه تببیین و روشنگری در حوزه مسائل فرزندآوری با هدف لبیک به فرمان جهاد تبیینی رهبر انقلاب اسلامی مدظله‌العالی گام برداریم.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ 19 تا 23 مهر ماه با مراجعه به سامانه فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام به نشانی https://cul.jz.ac.ir ، قسمت دوره‌های آموزشی برای ثبت نام در این برنامه اقدام کنند.

مدیرکل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام در پایان تاکید کرد: ظرفیت شرکت‌کنندگان در دورهمی پویش و رویش، محدود است و اولویت با طلابی است که نسبت به ثبت نام زودتر اقدام کنند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱