برگزاری دومین جلسه شورای سیاستگذاری همایش «کتاب سال بانوان»

همایش کتاب سال بانوان جلسه کمیته

دومین جلسه شورای سیاستگذاری چهارمین همایش ملی «کتاب سال بانوان» با حضور سرکار خانم برقعی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، دومین جلسه شورای سیاستگذاری چهارمین همایش ملی «کتاب سال بانوان» با حضور سرکار خانم سیده زهره برقعی مدیر و رئیس شورای سیاستگذاری جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، سرکار خانم صدیقه شاکری معاون پژوهش و دبیر شورای سیاستگذاری، اعضای شورا و تعدادی از شخصیت‌های علمی در سالن جلسات مدیریت برگزار شد.

معاون پژوهش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در این جلسه، گزارشی از روند فعالیت و آمار ارسال آثار در چهارمین دوره همایش ملی کتاب سال بانوان را ارائه داد و در ادامه سرکار خانم بتول زاهدی‌فر به عنوان دبیر علمی همایش به حاضران در جلسه معرفی شد.

در ادامه، سرکار خانم برقعی، نکاتی پیرامون برگزاری چهارمین همایش ملی کتاب سال بانوان مورد توجه قرار داد و سرکار خانم زاهدی فر نیز گزارشی از اقدامات انجام‌شده در این راستا بیان کرد.

اعضای شورای سیاستگذاری و مدعوین حاضر در جلسه، جهت انتخاب اعضای کمیته علمی پیشنهاداتی دادند و اعضای پیشنهادی کمیته علمی معرفی شدند.

 در پایان جلسه، سرکار خانم برقعی رئیس شورای سیاستگذاری همایش کتاب سال بانوان به جمع‌بندی نظرات پرداخت و برای برگزاری بهتر چهارمین دوره همایش کتاب سال بانوان، پیشنهاداتی ارائه داد.

بر اساس مصوبه این جلسه، تمام آثار اعم از مقاله، رساله دکتری دفاع شده سطح چهار و دکتری و کتاب های به چاپ رسیده از سال 1400 تا 1402 قابل پذیرش است.

گفتنی است؛ چهارمین همایش ملی کتاب سال بانوان آذر 1403 در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

پژوهشگران جهت ارسال آثار می‌توانند از طریق سایت همایش به نشانی http://www.ketabebanovan.ir اقدام کنند یا با مراجعه حضوری اقدام و فرم ثبت نام را تکمیل کنند.

پس از تکمیل فرم ثبت نام باید یک نسخه از اثر به دبیرخانه همایش ارسال شود، همچنین ارائه نسخه زبان اصلی اثر یا فایل PDF، برای کتاب‌های ترجمه شده ضروری است.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱