تمدید مهلت ثبت نام دوره‌های قرآنی و حدیثی تا 22 بهمن

دوره های قرآنی و حدیثی

مهلت ثبت نام دوره‌های مختلف قرآنی و حدیثی نیمسال دوم تحصیلی ۹۸-۹۷ در دو سطح عمومی و تخصصی تا 22 بهمن تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم طیبه سادات طباطبایی روز چهارشنبه در گفتگو با واحد خبر، اعلام کرد: ثبت نام دوره‌های مختلف قرآنی و حدیثی نیمسال دوم تحصیلی سال جاری که در دو سطح عمومی و تخصصی برگزار می‌شود، به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و استقبال بانوان طلبه تا 22 بهمن تمدید شد.

وی بیان داشت: اداره قرآن و حدیث با هدف بهره‌مندی از فضای مناسب آموزش فوق‌برنامه در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در جهت انس بیشتر طلاب و همچنین معرفت‌افزایی نسبت به معارف ناب قرآن و عترت در متون معتبر قرآنی و حدیثی، دوره‌های متنوعی را برنامه‌ریزی و در اختیار طلاب علاقه‌مند قرار داده است.

مدیر کل امور تربیتی افزود: در این دوره، دوره‌های عمومی آموزش قرآن و حدیث شامل دوره‌های روان‌خوانی، تجوید و طرح‌های مختلف حفظ، دوره‌های تخصصی قرآن و حدیث شامل تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی، روش بیان تفسیر قرآن کریم، تربیت مربی ‌نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه ارائه می‌شود.

طباطبایی تصریح کرد: این دوره‌ها متناسب با برنامه‌های آموزشی طلاب برنامه ریزی شده تا بانوان طلبه بتوانند همزمان با تحصیل حداکثر استفاده را از معارف قرآن و احادیث اهل بیت علیهم‌السلام ببرند.

وی یادآور شد: بنابه تعاملات صورت گرفته اداره قرآن و حدیث با مرکز آموزش مجازی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برای اولین بار شرایط بهر‌مندی عموم طلاب حضوری و غیرحضوری این مؤسسه از دوره‌های مجازی قرآنی و حدیثی به صورت آنلاین و غیرحضوری فراهم شده است.

مدیر کل امور تربیتی گفت: تشکیل هر یک از دوره‌های فراخوان شده در جدول برنامه‌ها منوط به رسیدن تعداد افراد ثبت نامی به حدنصاب است که پس از انجام ثبت‌نام‌ها با ارسال پیامک به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

طباطبایی گفت: طلاب جهت ثبت نام به سامانه اداره قرآن و حدیث به نشانی http://qh.jz.ac.ir/ مراجعه کنند.

جزئیات فراخوان دوره های اداره قرآن و حدیث درنیمسال دوم ۹۸- ۱۳۹۷

جزئیات فراخوان دوره های تربیت مربی اداره قرآن و حدیث در نیمسال دوم ۹۸-۱۳۹۷

تلفن تماس برای کسب اطلاعات بیشتر: ۳۲۱۱۲۳۵۵- ۳۲۱۱۲۵۴۸

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱