اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی برگزار می‌کند:

فراخوان ثبت نام دوره‌های محصول‌محور تولیدات گرافیکی با موضوع اربعین

دوره محصول محور

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از برگزاری دوره‌های محصول محور تولید اسلایدهای گرافیکی،تایپوگرافی، استیکر، موشن گرافی با رویکرد اربعین و اولین دوره تخصصی- تبلیغی نرم افزار اینستاگرام ویژه طلاب، مبلغان، کنشگران، اساتید و دانش آموختگان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم حکمت نیا در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به برگزاری اولین دوره های محصول محور تولید اسلایدهای گرافیکی،تایپوگرافی ، استیکر، موشن گرافی با رویکرد اربعین واولین دوره تخصصی- تبلیغی نرم افزار اینستاگرام ویژه طلاب، مبلغان، کنشگران، اساتید و دانش‌آموختگان، اظهار داشت: این دوره‌ها به صورت آنلاین و آفلاین از تاریخ 8 مرداد 1401 در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه زمان ثبت نام در دوره‌ها از اول تا 6 مرداد است، عنوان کرد: هم اکنون دوره محصول محور نویسندگی رسانه ای و دوره محصول محور عکاسی با رویکرد اربعین که در حال برگزاری است.

حکمت نیا تصریح کرد: هدف اصلی از برگزاری دوره‌های محصول محور، رساندن طلاب به خروجی‌های محتوایی تبلیغی ـ رسانه ای و ایجاد زیرساخت‌های تولیدات محتوای دینی طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در بستر فضای مجازی است.

وی در ادامه اظهار داشت: دوره‌های محصول محور طبق ضوابط تولید محصول به شرح ذیل برگزار می‌شود:

اولین دوره های محصول محور تولید اسلایدهای گرافیکی با رویکرد اربعین در ۱3 جلسه آفلاین و ۲ جلسه آنلاین با محوریت نرم افزار پاورپوینت؛

اولین دوره محصول‌محور تایپوگرافی و استیکر با رویکرد اربعین ۵ جلسه آفلاین و ۲ جلسه آنلاین با محوریت نرم افزارهای متن نگار؛

اولین دوره محصول‌محور موشن گرافی با رویکرد اربعین۶ جلسه آفلاین و ۲ جلسه آنلاین با محوریت نرم افزارکاین مستر؛

اولین دوره تخصصی - تبلیغی نرم افزار اینستاگرام در ۵ جلسه آفلاین و یک جلسه آنلاین با آموزش‌های تخصصی نصب و راه اندازی پیج اینستاگرام، آشنایی با تنظیمات اینستاگرام، معرفی گزینه‌ها و ابزارهای اینستاگرام، اصول ارسال پست و استوری، اصول هشتگ‌گذاری، تکنیک‌ها، روش‌های افزایش بازدهی پیج و نرم افزارهای کاربردی برای اینستاگرام

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در ادامه یادآور شد: شرکت‌کنندگان در پایان این دوره‌ها، توانایی تولید محصولات تبلیغی - رسانه ای با رویکرد اربعین حسینی را بر اساس میزان نوآوری و خلاقیت کسب خواهند کرد.

حکمت نیا اعلام کرد: برگزاری دوره های محصول محور با توجه به استعدادهای طلاب، هویت طلبگی و به کارگیری استعدادها در مسیر رشد و تعالی و به پشتوانه بدنه طلاب توانمند و کارآمد صورت می‌پذیرد.

وی اضافه کرد: طلاب، مبلغان، کنشگران، اساتید و دانش آموختگان می‌توانند تا 6 مرداد با مراجعه به سامانه تبلیغ نوین و فضای مجازی به نشانی http://novin.jz.ac.ir ضمن عضویت در سامانه تبلیغ نوین (بخش دوره‌ها) ثبت نام کرده و  در صورت بروز هرگونه مشکلی در ثبت نام با شماره داخلی 32112093  تماس بگیرند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱