اداره تبلیغ در رسانه ها و فضای مجازی برگزار می کند؛

فراخوان ثبت نام در اولین دوره تخصصی تربیت کارشناس نقد و تحلیل کمپانی کی پاپ

کمپانی مشهد

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام از برگزاری دوره تخصصی تربیت کارشناس نقد و تحلیل کمپانی کی پاپ ویژه طلاب، مبلغین، کنشگران، اساتید و دانش‌آموختگان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم حکمت نیا در گفتگو با واحد خبر با اشاره به برگزاری اولین دوره تخصصی تربیت کارشناس نقد و تحلیل کمپانی کی پاپ ویژه طلاب، مبلغین، کنشگران، اساتید و دانش‌آموختگان اظهار داشت: فاز نخست این دوره به‌صورت حضوری در تاریخ‌های 27 و 28 مهرماه 1401 در شهر مشهد مقدس برگزار می‌شود و مهلت ثبت‌نام این دوره از اول تا 20 مهرماه 1401 است.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام ادامه داد: شناخت و نقد کمپانی‌های کی پاپ، بی تی اس شناسی، بحث روانشناسی و مهارت ارتباط مؤثر با نوجوانان از سرفصل‌های این دوره است.

وی افزود: هدف اصلی از برگزاری این دوره، تربیت کارشناسان تخصصی نقد و تحلیل کمپانی‌های تأثیرگذار رسانه‌ای بر فرهنگ جوانان و نوجوانان جامعه اسلامی است.

حکمت نیا در ادامه اظهار داشت : شرکت‌کنندگان این دوره پس از قبولی در آزمون، وارد دوره تخصصی تربیت کارشناس نقد و تحلیل کمپانی‌های تأثیرگذار رسانه‌ای خواهند شد.    

وی اضافه کرد: طلاب، مبلغان، کنشگران، اساتید و دانش‌آموختگان می‌توانند با مراجعه به سامانه تبلیغ نوین و فضای مجازی به نشانی http://novin.jz.ac.ir ضمن عضویت در سامانه تبلیغ نوین (بخش دوره‌ها) ثبت‌نام کرده و  در صورت بروز هرگونه مشکلی در ثبت‌نام با شماره داخلی 32112093  تماس حاصل نمایند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱