ویژه بانوان سراسر کشور؛

«با بسته عیدانه، به استقبال بهار می‌رویم»

پوستر عیدانه

فراخوان بیست و پنجمین دوره آموزش‌های مهارتی جامعه‌الزهرا(س) اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم نیره‌سادات قاسمی‌زادیان در گفتگو با واحد خبر گفت: روزهای پایانی سال و نزدیک شدن به لحظه‌های بیداری زمین، شوق بزرگ تغییر را در دل‌ها زنده می‌کند، تغییرهای کوچک، اثرهای کوچک‌تری هم در زندگی دارند، بزرگترین تغییر، وسعت دادن به درون و توانایی‌هایی است که پیوسته با انسان همراه هستند.

رئیس اداره آموزش‌های مهارتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: در ایام ماه رجب و شعبان، اعلام بیست و پنجمین فراخوان آموزش‌های مهارتی را به بانوان سراسر کشور مژده می‌دهیم.

قاسمی زادیان افزود: به دلیل نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و فرصت‌های طلایی خدمت بانوان به اهل خانه، بیشتر دوره‌ها به صورت کوتاه مدت طراحی شده‌اند و به امید خداوند متعال، دوره‌های گسترده ترمی، در فصل بهار 1402 ادامه خواهند داشت. 

وی یادآور شد: ثبت‌نام دوره‌ها به صورت الکترونیک در  سامانه مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی به آدرس https://courses.jz.ac.ir/ تا 5 اسفند 1401خواهد بود.

رئیس اداره آموزش‌های مهارتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: جهت مشاوره انتخاب رشته از طریق ارسال پیام به شناسه کاربری amozeshhaymaharati@ در پیام‌رسان ایتا پاسخگوی بانوان ارجمند خواهیم بود.

قاسمی زادیان در پایان اعلام کرد: بانوان علاقه مند برای آگاهی از تمامی دوره‌های مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی می‌توانند عضو کانال @ama_jz شوند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱