فراخوان ثبت نام دومین کارگاه آمادگی های پیش از ازدواج

کارگاه پیش از ازدواج

دومین کارگاه آمادگی های پیش از ازدواج با عنوان «انتخاب آگاهانه ـ ازدواج پایدار» ویژه طلاب ایرانی مجرد در مهر ماه برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم شریفی، معاون تبلیغ و امور فرهنگی از برگزاری برنامه های متنوع در حوزه خانواده طلاب در 6 ماهه دوم سال 1402 خبر داد.

وی ادامه داد: دومین کارگاه آمادگی های پیش از ازدواج با عنوان «انتخاب آگاهانه ـ ازدواج پایدار» به همت اداره امور خانواده و با همکاری مرکز مشاوره جامعه الزهرا سلام الله علیها در مهر ماه برگزار می شود.

خانم دکتر شریفی افزود: کارگاه آموزشی مهارتهای پیش از ازدواج جهت تبیین سرفصل هایی از جمله؛ مفهوم شناسی ازدواج، هدف از ازدواج، مشاوره ازدواج، اصول و بایسته های ازدواج موفق، مهارتهای ازدواج موفق ویژه طلاب مجرد جامعه الزهرا سلام الله علیها برگزار می شود.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی ملاک و معیارهای انتخاب درست و شیوه تشخیص معیارهای صحیح، تبیین باورهای منطقی در ازدواج، مراحل ازدواج، موضع گیری های فرد در انتخاب همسر را برخی دیگر از سرفصل های این دوره برشمرد و عنوان داشت برای دستیابی به یک زندگی سالم و خانواده متعالی لازم است افراد مجرد مهارت های مختلف را در این زمینه کسب کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به رسالتی که اداره امور خانواده در اداره کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام الله علیها در راستای تشکیل، تحکیم و پایداری خانواده به عهده دارد با ارزیابی های انجام شده، رضایت مندی مناسبی از برگزاری اولین دوره به دست آمد، از این رو دومین دوره به صورت حضوری برگزار می گردد.

خانم شریفی در خصوص نحوه شرکت در دوره بیان کرد: طلاب ایرانی مجرد متقاضی، با مراجعه به سامانه فرهنگی به نشانی https://cul.jz.ac.ir/Account/Login ، زبانه دوره ها، ضمن کسب توضیحات بیشتر، تا مورخ 21 مهر ماه در این برنامه ثبت نام کنند.

وی افزود: نظر به آشنایی والدین شرکت کنندگان در این کارگاه، نسبت به کسب مهارتهای لازم در مراحل مختلف خواستگاری و ازدواج فرزندان، نشست ویژه ایشان نیز برگزار خواهد شد.

وی در پایان اظهار داشت: جهت پشتیبانی ثبت نام چنانچه طلاب با مشکل مواجه شوند می توانند با این آیدی https://eitaa.com/Edare_khanevade  در ارتباط باشند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱