رئیس هیات امنای جامعه الزهرا:

امروز به برکت انقلاب اسلامی، حجاب به عنوان نماد قهرمانی مطرح است

زنگ انقلاب در مجتمع هدی 13

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ربانی گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، حجاب به عنوان نماد قهرمانی مطرح شده، زیرا بانوان مؤمن و انقلابی ما با حجاب و عفاف، الگوی فکر و اندیشه خود را به دنیا صادر می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسن ربانی روز شنبه 13 بهمن در مراسم زنگ انقلاب مجتمع آموزشی تربیتی هدی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: امسال دهه فجر را که معجزه الهی بود، فجر فاطمی نامیدند و به محضر آن بانوی دو عالم متوسل هستیم که این انقلاب را با دست جوانان مؤمن به انقلاب حضرت مهدی متصل کنند.

دانش‌آموزان هدی در تراز انقلاب اسلامی هستند

وی در ابتدا از همه مسئولان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و دست اندرکاران و برگزارکنندگان این مراسم قدردانی کرد و گفت: مجتمع آموزشی تربیتی هدی با مراکز آموزشی دیگر متفاوت است و تفاوت آن این است که دانش‌آموزان هدی در تراز انقلاب اسلامی هستند.

رئیس هیات امنای جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به آیه «يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اذْكُرُوا نِعْمَتَ اللَّهِ عَلَيْكُمْ إِذْ هَمَّ قَوْمٌ أَنْ يَبْسُطُوا إِلَيْكُمْ أَيْدِيَهُمْ فَكَفَّ أَيْدِيَهُمْ عَنْكُمْ؛ اى کسانى که ایمان آورده اید، نعمت خدا را بر خود، به یاد آورید آن گاه که گروهى آهنگ آن کردند که به سوى شما دست دراز کنند و شما و آیینتان را نابود سازند، پس خداوند دستشان را از شما بازداشت»، افزود: قرآن کریم می‌فرماید اگر بخواهید نعمت‌های خدا را بشمارید نمی‌توانید زیرا نعمت‌های خداوند بسیار زیاد است، اما این نعمت را فراموش نکنید که عده‌ای تلاش کردند بر شما مسلط شوند و خداوند دست‌های آنان را قطع کرد؛ انقلاب اسلامی ترجمه و معنای این آیه است.

امروز به برکت انقلاب اسلامی، حجاب به عنوان نماد قهرمانی مطرح است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ربانی یادآور شد: در دوران رژیم پهلوی، تلاش کردند که بر مردم ایران مسلط شوند و می‌خواستند ایران را جزیره ثبات خود قرار دهند تا نقشه‌های خود را دنبال کنند، اما خداوند به برکت حضرت امام و ایمان و شور و هیجان مردم و احساس دینی مردم، دستان آنان را قطع کرد و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

وی اضافه کرد: دشمنان اسلام تا کنون تلاش کردند که انقلاب را بشکنند اما به فضل خداوند و با بیداری مردم و رهبری رهبر فرزانه انقلاب ناامید شدند و شکست خوردند.

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، حجاب به عنوان نماد قهرمانی مطرح شده است و اروپا که ادعای آزادی داشت، از حجاب دختران در فضای جلوگیری کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ربانی تأکید کرد: امروز بانوان مؤمن و انقلابی ما با حجاب و عفاف، الگوی فکر و اندیشه خود را به دنیا صادر کردند و غرب با وجود اینکه همواره دم از آزادی می‌زند، امروز از حجاب وحشت می‌کند.

وی بیان داشت: شما دست آنان را قطع کردید و مدلی را به دنیا صادر کردند، زیرا پشت این حجاب، فکر، ایمان، اندیشه و آزادی‌خواهی است.

امروز انقلاب اسلامی در جنگ نابرابر قرار گرفته است

رئیس هیات امنای جامعه الزهرا علیهاالسلام با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی در جنگ نابرابر قرار گرفته است، عنوان کرد: در گذشته ما برای عملیات خود محتاج دیگران بودیم، پزشکان غیرایرانی در ایران فعالیت می‌کردند، اما امروز به برکت انقلاب اسلامی و همت مردم، پزشکان زیادی در جامعه حضور دارند، روزی برای پیوند قلب و کبد به خارج از کشور می‌رفتند، اما امروز بسیاری از مردم کشورهای دیگر برای معالجه به ایران سفر می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ربانی افزود: روزی برای سدسازی، دست ما به دیگران دراز بود، اما امروز فناوری سدسازی را به دنیا صادر می‌کنیم و زیرساخت‌های کشور توسط مردم ایران صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: ما دستاوردهای زیادی پس از انقلاب اسلامی داشتیم، اما تبلیغات زیادی از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی علیه انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد تا این پیشرفت‌ها و دستاوردها فراموش شود به طوریکه  باعث سرخوردگی برخی مردم ایران شده و برخی پشیمان شدند که چرا انقلاب کردیم، حال آنکه ما با افتخار انقلاب کردیم و پای انقلاب ایستاده ایم.

دشمنان با تبلیغات وسیع خود سعی در تخریب انقلاب اسلامی دارند

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی همانند گوهری است که خداوند به ما عنایت فرموده و معجزه ای است که در این قرن رخ داده، اما دشمنان انقلاب با تبلیغات وسیع خود سعی در تخریب آن دارند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ربانی تصریح کرد: ما باید ارزش و عظمت انقلاب اسلامی را بفهمیم و ارزش این نعمت  و سرمایه بزرگ را که خداوند متعال به ما ارزانی داشته، بدانیم و بشناسیم.

وی اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی امروز ما را در محاصره قرار داده‌اند و علیه اسلام و انقلاب اسلامی نقشه‌های خود را پیاده می‌کنند، اما ما از ابتدای انقلاب تا کنون با اتکای به خداوند و رهبری امام و رهبر معظم انقلاب به دستاوردهای زیادی دست یافته ایم.

دانش‌آموزان ما پاسدار و حامی انقلاب اسلامی هستند

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه بیان کرد: دختران شایسته و آینده‌ساز ما باید ارزش انقلاب را بدانند و در عین حال از آن حمایت و پاسداری و حفاظت کنند، دانش‌آموزان ما به واسطه درس خواندن و درخشیدن در ابعاد مختلف آموزشی، معنوی و اخلاقی می‌توانند پاسدار و حامی انقلاب اسلامی باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ربانی تأکید کرد: با وجود امثال شما دانش‌آموزان، این انقلاب پیروز است و روزبه روز موفق تر می‌شود و بینی دشمنان اسلام و انقلاب را به خاک می‌مالد.

وی عنوان کرد: شما دانش‌آموزان سربازان علمی و عملی انقلاب اسلامی هستید و با علم و دانش و ایمان، این نهضت را پیش می‌برید و به عنوان جوانان مؤمن، انقلابی، پرشور، پرنشاط و ایستاده در عرصه مقاومت، جامعه را به سوی تمدن اسلامی پیش می‌برید.

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه یادآور شد: برخی معتقدند که می‌توان آینده یک جامعه و مجموعه را پیش‌بینی کرد و برای پیش بینی آینده می‌توان به مدارس و مراکز آموزشی مراجعه کرد؛ آینده از آن شما است و از همین امروزِ شما می‌توان آینده را پیش‌بینی کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ربانی تأکید کرد: شما نمی‌خواهید در آینده ضعیف باشید و استکبار و استعمار و دست‌نشانده‌های آنان به اهداف شوم خود برسند، پس باید در همه عرصه‌ها جزو برترین‌ها باشد و مقام اول کشور را به دست آورید.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱