مراسم نکوداشت مبلّغ جهادگر مرحوم حجت الاسلام مصطفی نصیری و همسر گرامی ایشان/گزارش تصویری

مراسم نکوداشت حجت الاسلام نصیری و همسرش 9

مراسم نکوداشت مبلغ جهادگر حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی نصیری و همسر گرامی ایشان مرحومه موسوی نژاد که از طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بود، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، مراسم نکوداشت مبلغ جهادگر حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی نصیری و همسر گرامی ایشان مرحومه الهه سادات موسوی نژاد که از طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بود، روز پنجشنبه 10 شهریور به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و با مشارکت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در سالن شیخ طوسی ساختمان ستاد دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

در این مراسم که با حضور خانواده مرحومین، دوستان و هم کلاسی های این دو مبلغ جوان حضور داشتند، فعالیت‌های جهادی - تبلیغی حجت‌الاسلام والمسلمین نصیری و همسر گرامی ایشان مورد تبیین قرار گرفت.

تجلیل از خانواده مرحومین و خاطره‌گویی برخی از دوستان مرحوم نصیری از دیگر محورهای این مراسم بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین نصیری و همسرش خانم موسوی نژاد از طلاب جهادی بودند که شب اول محرم سال جاری در حادثه سیل جنوب کشور در مسیر سفر تبلیغی، آسمانی شدند.

این زوج طلبه دهه هفتادی به عنوان فعالیت تبلیغی در روستای همت آباد از توابع شهر رفسنجان حضور داشتند و در مدت کوتاه به راه اندازی هیئت در بیت الحسین و برگزاری کلاس‌های زبان و نقاشی ویژه کودکان این روستا پرداختند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱