ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش سال 1403

استخدام آموزش و پرورش

اطلاعیه اعلام تاریخ ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی آموزگاری، دبیری و هنرآموز سال 1403 اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، به اطلاع متقاضيان ثبت‌نام در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در رشته‌های شغلی آموزگاری، دبيری و هنرآموز سال 1403مي‌رساند، ثبت‌نام برای شركت در این آزمون از روز دوشنبه 9 بهمن آغاز شده و تا روز شنبه 14 بهمن 1402 ادامه دارد.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون حاوی شرایط و ضوابط، اطلاعات شغل‌محل ها، هم‌زمان با شروع ثبت‌نام از طريق درگاه اطلاع رسانی اين سازمان قابل دسترس خواهد بود.

با توجه به محدوديت زمانی به متقاضیان توصيه می شود در مهلت اعلام شده برای شركت در آزمون مذکور به درگاه اطلاع‌رسانی اين سازمان به نشانی https://www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام نمايند.

آزمون فوق برای رشته‌های شغلی آموزگاری، دبيری و هنرآموزی به شرح ذيل برگزار خواهد شد:

1- رشته‌های شغلی آموزگاری در روز جمعه 18 اسفندماه سال 1402

2- رشته‌های شغلی دبيری و هنرآموز در روز جمعه 28 ارديبهشت‌ماه سال 1403

لینک ثبت نام مستقیم از طریق https://register2.sanjesh.org/RegEmpAp140211/ امکان پذیر است.

مرکز تربیت مبلغ معلم حوزه‌های علمیه با همکاری موسسه مهر اقدام به برگزاری آزمون‌های شبیه‌سازی شده جهت آمادگی در آزمون استخدامی با ویژگی‌ها و شرایط ذیل کرده است.

آزمون آمادگی به صورت رایگان ویژه شرکت کنندگان در آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی و دبیری است. آزمون مرحله اول جمعه  27 بهمن و مرحله دوم جمعه 4 اسفند برگزار می‌شود.

همچنین آزمون‌های ویژه به صورت مرحله ای با هزینه مناسب ویژه آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی و دبیری و امورتربیتی و مشاوره برگزار می‌شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرایط به کانال شبیه‌سازی آزمون استخدامی به آدرس https://eitaa.com/joinchat/2205417823Cb24f8fc9fc مراجعه کنید.

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403

تصویر خبر

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱