اعلام دومین فراخوان شناسایی و جذب اساتید راهنما، مشاور و داور در حوزه‌های علمیه خواهران

فراخوان اساتید راهنما و مشاور

دومین فراخوان شناسایی و جذب اساتید راهنما، مشاور و داور پایان‌نامه‌ها و رساله‌های علمی حوزه‌های علمیه خواهران اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، دومین فراخوان شناسایی و جذب اساتید راهنما، مشاور و داور پایان‌نامه‌ها و رساله‌های علمی با تأکید بر جذب اساتید بانو و اساتید بومی، از سوی اداره کل پژوهش‌های تحصیلی معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران اعلام شد.

با عنایت به لزوم رعایت توازن نسبت اساتید راهنما و مشاور و داور به پایان‌نامه‌ها و رساله‌های علمی تا پایان برنامه پنج ساله ابلاغی و برش‎های یکساله، لازم است شناسایی و جذب حداکثری اساتید واجد شرایط آیین‎نامه با تأکید بر جذب اساتید بانو و اساتید بومی، در دستور کار مدیریت‎های استانی قرار بگیرد.

با توجه به محدودیت آیین‎نامه‌ای ظرفیت اساتید و نیز مشغله فراوان برخی از اساتید فاضل جهت اختصاص زمان کافی برای راهنمایی طلاب، ضروری است شناسایی و جذب حداکثری اساتید واجد شرایط آیین‌نامه با تأکید بر جذب بانوان و اساتید بومی، در حیطه تدبیر و اقدام مدیریت‌های استانی و مدارس علمیه تخصصی قرار گیرد.

از دیگر سو افزایش تعداد طلاب مجاز به تدوین رساله علمی در مقطع سطح چهار و ضرورت تدوین رساله‌های علمی فاخر و بهره‌مند از مستوای کیفی مورد انتظار، اهمیت شناسایی و جذب اساتید و تأمین مدیریت پژوهشی رساله‌ها در این مقطع را دو چندان می‌نماید.

واجدین شرایط جهت ثبت‌نام می‌توانند تا 20 اسفند 1402 به مدارس علمیه تخصصی سطح سه و چهار حوزه‌های علمیه خواهران در سراسر کشور مراجعه کنند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱